subota, 11. veljače 2012.

Valentino look

Za početak, zaljubljene moje, sretno vam Valentinovo. Vjerujem da ste već pripremile poklone za dragog. Nažalost, ili na sreću, ne znam, ja poklone ovog Valentinova ne pripremam. Ali se svakako nadam nekom malom poklonu, možda od tajnog obožavatelja, ali čisto sumnjam. No, da se vratimo na temu posta. Da li ste pripremile make up za Valentinovo. Ukoliko se još niste odlučile, ja vam donosim jedan predlog.

Proizvodi koje sam koristila:
-Artdeco baza za sjenilo
-Maybeline Affinitone 09 Opal Rose
-Rimmel stay matte, u kamenu, 004 Sandstorm
-Essence multi colour blush 20 Fashionista
- Essence XXL Nudes 03 Nude Kiss
-Maybeline Falsies Black Drama
-te sjenila u rozoj, baby pink, bijeloj i crnoj boji

Prvo nanesite bazu za sjenilo


Zatim nanosite rozu nijansu sjenila do pregiba kapka i malčice iznad





Zatim je došao red na crno sjenilo, koje nanosite do malo ispod pregiba. Ja sam pri nanošenju crnog sjenila koristila mokri kistić, da bi boja bila što intenzivnija.


Onda kistićem za blendanje uzmite malo baby pink sjenila i počnite blendati završetak rozog sjenila. Ovaj korak na slici se baš i ne vidi najbolje :S No to izgleda otprilike tako.




I ostalo je još samo da nanesete maskaru, bijelu olovku na waterline, te da lagano kistićem sa crnim sjenilom pređete uz rub donjeg kapka.



Pošto sam oči malo jače istakla, na lice sam nanijela puder i bogdicu rumenila, što se na slici jedva primjeti :S A na usne sam nanijela gore pomenuto sjajilo i to je to :D Ovako izgleda konačan rezultat.


Je li vam se svidio ovaj look ? Hoćete li ga isprobati ?
Za kraj, još jednom SRETNO VALENTINOVO :D
byee

Nema komentara:

Objavi komentar