utorak, 7. veljače 2012.

Zimsko štivo !

Huuh, evo i mene nakon par mjeseci. Sjetila se da imam blog :D Imate pravo da mi zamjerite jer baš i nemam neki jak razlog zbog kojeg nisam pisala. Jednostavno, došla je škola, učenje i onda sam malo slobodnog vremena koje sam imala koristila za druženje sa prijateljima i porodicom. Ako ste i vi ovih dana zatrpane debelim snježnim pokrivačem onda će vam ovaj članak dobro doći da ubijete dosadu koja, vjerujem, malo koju od vas zaobilazi.
Ako ste jedna od onih djevojaka  koje vole čitati onda vam predlažem da ovaj post pročitate do kraja. Bilo da ste negdje na zimovanju ili u toplini svoje sobe. Sa vama ću podijeliti četri knjige koje su mene najviše dojmile, napisaću neki kratak sadržaj i malo prokomentarisati knjigu. Paa na broju jedan je definitivno...

1. Zaljubljena Peonija - Lisa See


Ovu knjigu sam dobila na poklon za 16-ti rođendan i jedna je od mojih najdražih. Drugarice su mi je kupile samo zato što je riječ o 'zaljubljenoj' Peoniji, jer sam i ja, kako one kažu, vječito zaljubljena. A gle čuda kada sam počela da je čitam! Glavni lik, Peonija ima također 16 godina. Divim se ovoj autorici jer je glavni lik ovog romana zapravo duh. Ako ste malo više osjetljive i osjećajne uz ovu knjigu će te  i zaplakati. Evo kratkog sadržaja:
-Lisa See u ovoj knjizi opet uranja u magičan svijet Kine u 17. stoljeću, temeljeći priču na stvarnim, povijesnim događajima. Peonija živi u zaštićenom svijetu bogate obitelji, zatočena poput cvrčka u kavezu od bambusa. Iako odgojena da bude poslušna, Peonija slijedi vlastite snove i kreće na nezaboravan put ljubavi i sudbine, čežnje i tuge. Fascinantan roman koji se bavi univerzalnim temama: prijateljstvom, snagom riječi i davnašnjom željom žene da se čuje i njezin glas.-


2. Oklada - Jennifer Crusie

Ovu knjigu sam sama kupila, i oduševljena sam. Knjiga nije ni malo dosadna, puna je neke akcije a ipak je riječ o romantičnoj ljubavnoj priči. Također ova knjiga će vam pomoći da naučite voljeti sebe onakvu kakva jeste i da će vas neko, upravu takvu, zavoljeti :)  Da ne dužim previše, evo kratkog sadržaja:
-Minerva Dobbs uvijek igra na sigurno i zna da je ljubavni Happy End bajka za malu djecu. Calvi Morrisey uvijek igra na pobjedu i ni na kraj pameti mu nije vezati se za ženu kao što je ona. Kada se susretnu, nijedno od njih nije spremno da im prava ljubav pomrsi račune, no sudbina ima za njih drugačije planove. Zajednički izlazak na večeru samo da bi se dobila oklada postat će, sasvim neočekivano, dobitna kombinacija za oboje...-

3. Drhtaj - Maggie Stiefvater


Ako ste voljele Sumrak, voljet ćete i ovu knjigu :D Ono što je, barem meni, malo neobično kod ove knjige jeste način na koji je napisana. Naime Sam i Grace (glavni junaci romana) odvojeno pričaju o stvarima koje su im se desile, tj. oboje pričaju svoj doživljaj onog to im se desilo, neovisno jedno o drugom.
-Roman predstavlja mit o čoporu vukova, pametno je smišljen i tako dobro napisan da se čini savršeno prirodnim da takva bića postoje u današnjem svijetu. Priča dostojno konkurira Edwardu i Belli.
Grace već godinama fasciniraju vukovi, a posebno jedan žutooki vuk. Svake ga zime vidi u šumi iza svoje kuće, no ljeti on nestaje. U međuvremenu, sam živi dvostrukim životom. Ledena šuma, zaštitnički čopor i nijema blizina neustrašive djevojke, njegov su život zimi. Ljeti provodi po nekoliko mjeseci u ljudskom obliku, dok ga hladnoća ponovo ne preobrazi. Sada Grace sreće žutookog mladića, toliko poznatog da joj ponestaje dah. To je njezin vuk! No, dolazi zima i Sam se mora boriti da ostane čovjek... u suprotnom bi mogao izgubiti i sebe i Grace, zauvijek.-

4. Lucy u oblacima - Paige Toon




Još jedna predobra knjiga koju svakako vrijedi pročitati, jer ko zna možda će nekad i neka od vas biti u situaciji da bira između dva muškarca. Jednog ultra zgodnog advokata i sexy opuštenog surfera ? Čini se ne moguće izabrati...ali Lucy, glavna junakinja ovog romana će to ipak učiniti. Malo uz pomoć svojih prijatelja, malo uz pomoć okolnosti.
-Prošlo je devet godina otkako je Lucy napustila Australiju i zadnji put vidjela Molly, svoju najbolju prijateljicu i Sama, nekoć ljubav njenog života. Sada će se Molly i Sam vjenčati te Lucy putuje u Sydney na njihovo vjenčanje. Lucy ima odličan posao u sretnoj je vezi s Jamesom, prezgodnim odvjetnikom, s kojim živi u zajedničkom stanu u Londonu. Može li dvotjedni odmor nešto promijeniti ? Trenutak prije polijetanja Lucy primi poruku sa Jamesovog broja i jednim pritiskom tipke sruši joj se čitav svijet...-

Kako vam se svidio članak ? I da li vam se sviđa moja preporuka knjiga ?

Nema komentara:

Objavi komentar