utorak, 2. kolovoza 2011.

Ljubičasti look :)

Danas je bio poprilično dosadan dan, pa sam odlučila igrati se malo make up-om. Jučer me tata ugodno iznenadio poklonom koji je izgledao ovako:

Sigurno se pitate kakve veze ima dosada, moja igra i ovaj kovčežić :) E, pa ima jer mi je upravo ovaj kovčežić poslužio kao igračka :D

U kovčežiću se nalazi:
24 sjenila za oči - sjenila baš i nisu najbolje pigmentirana, ali taj problem rješava baza za sjenilo :)

2 olovke za oči (smeđa i crna) - lijepo su pigmentirane, ostavljaju fin trag, nisu previše mekane ni tvrde, jedina mala mana im je postojanost, koja baš i nije na zavidnom nivou

2 olovke za usne - po meni kvaliteta im je jednaka kao i kod Essence-ovih olovaka

1 kist za obrve i trepavice, za sjenilo, za rumenilo/puder - kistovi su nešto lošije kvalitete
1 kozmetičko ogledalce
4 spužvasta aplikatora za sjenilo
4 rumenila - rumenila su po meni najbolji dio ovog kovčega, fino su pigmentirana i blago shimerasta
4 ruža za usne
4 laka za nokte

Tako da sam se danas cijeli dan šminkala i isprobavala proizvode iz kovčežića.
Evo jednog od look-ova kojeg sam danas kreirala:

 Boje su nešto intenzivnije uživo :D
Za ovaj look koristila sam:
Homemade bazu za sjenilo (recept: http://thechloee-everyday.blogspot.com/2011/05/homemade-eyelid-primer-brzinski.html)
paletu sa ljubičastim sjenilima iz kovčežića
Catrice long lasting olovku za oči
Essence 100% splash-proof tuš za oči
Maskara Maybeline Colosal 100% black (samo jedan brzinski sloj) :D

^^MissLilly^^

Nema komentara:

Objavi komentar