utorak, 16. kolovoza 2011.

Nail art za kratke nokte :)

Drage moje, izvinite što sam vas ostavila da dugo čekate na novi post, ali sutra mi je rođendan, pa sam bila zauzeta pripremama. Tako da sam jedva našla vremena i za ovaj post :)
Ako volite kratke nokte ili iz nekih razloga ne smijete imati duge nokte (npr. zbog posla, škole i sl.) onda će vam ove dvije ideje dobro doći. Dakle, da ne duljim, evo slikica :)

 Po vašoj želji, možete iscrtati sve nokte, ali ja sam se bojala da to ne bude "too much". Ovakav nail art je brz a i izgleda fino na noktima. Ne oduzima više od 15 min i vrlo je jednostavan.
1. Nanesete bazni lak ( Ja sam koristila Essence Diamond Power Shield. Iako to i nije baš bazni lak, ja ga uvijek koristim kao bazni jer ojačava nokte. Otkad sam ga počela koristiti nemam više problema sa pucanjem noktiju.)
2. Zatim nalakirate sve nokte mliječno-bijelim lakom za nokte ( moj ima i maaalo šljokica. Koristila sam Rapsodi lak u nijansi 169 )
3. A onda krenete sa iscrtavanjem noktiju crnim lakom (Avon)
Na ovoj slici se nokti ne mogu baš najbolje vidjeti, ali opisat ću vam ih :)
1.Nanijela sam bazni lak
2.Nalakirala sam sve nokte ljubičastim lakom (Essence  multi dimension u nijansi 58 One and Only)
3.Na donjoj polovini nokta sam rozim lakom iscrtala srca u ležećem obliku ( Essence colour&go u nijansi 08 Ultimate Pink)
4. Zatim sam na drugu (gornju) polovinu nokta, sve do ivica srca, nanijela dva sloja šljikičastok laka (Orkide 278)
i to je to.

Nadam se da su vam se svidjele moje ideje. Koja od ove dvije je vaš favorit?  Moj favorit je definitivno prva ideja :)


^^MissLilly^^

Nema komentara:

Objavi komentar