ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Puzzle proizvodi protiv akni :)

Drage moje izvinjavam se što me nije bilo par dana, ali imala sam nekih problema sa internetom :S
Ali eto potrudiću se da od sad budem redovna :)

Iz ove linije sam, po preporuci prodavačice, kupila samo gel za umivanje i puder.

Krenut ćemo od gela za umivanje. S obzirom na svoju cijenu ovaj gel je dobar. Ne iritira oči, uklanja šminku (običnu) ali maskaru (Colossal 100% black) malo teže, a što se tiče ostalog ja sam zadovoljna. Fino očisti lice, ne isušuje ga, a poslije korištenja koža bude mekana i ima  fini "bublle gum" miris, dok moju mamu pak podsjeća na neko cvijeće. Dolazi u količini od 125ml i košta 3 - 4 KM, što zaista povoljno.

Drugi proizvod jeste puder za isušivanje akni. Ovdje se ne radi o transparentnom puderu, nego običnom bijelom, poput baby pudera, pa ga nećete moći nositi preko dana. Ja ga koristim prije spavanja, prvo se umijem ovim gelom i onda nanesem puder. Ne bih preporučila ovaj puder curama sa suhom kožom, jer sam primjetila da malo isušuje kožu, ali zato i pomaže protiv bubuljica i akni. Košta negdje oko 3 - 3,5 KM ovisno gdje kupujete( CM drogerije ili u apoteci) i dolazi u količini od 30 gr.

*Sve u svemu ovo nisu loši proizvodi, ali neće vam baš puno pomoći, tako da nemojte očekivati čudo. Ja nisam imala velikih problema sa bubuljicama, tako da su mi ovi proizvodi bili od koristi. Ali ako imate većih problema sa bubuljicama i aknama radije novac uložite u nešto skuplj i djelotvornije preparate :)

^^MissLilly^^

Nema komentara:

Objavi komentar