četvrtak, 23. kolovoza 2012.

Revelique kremasti ruž za usne!

Sigurna sam da ste već čule za novu marku kozmetike na našem tržištu, koja je, nažalost sad za sad, dostupna samo u pojedinim CM prodavnicama. Revelique je kozmetički brend iz Austrije, što ste pretpostavljam već čule. Što se cijena tiče, meni su tu negdje u par feninga sa Catrice kozmetikom, ali koliko sam ja uspjela vidjeti Revelique je dosta kvalitetnija.Za početak odlučila sam se za kremasti ruž, jer takvih je nešto manje u mojoj kolekciji, u nijansi 01 frappe, što naravno ne znači da neću nabaviti još nešto:)




Bočica od 6ml u kojoj dolazi ruž jako, jako podsjeća na onu od Essence Stay With Me sjajila, kao što možete i vidjeti. Ne isušuje usne, a tolerirat će vam i blago ispucale usnice. Boja koju sam ja uzela je nekako mat, jer nema u sebi ni šljokica ni shimera niti ičega sličnog, a na usnama izgleda kao da ste nanijele i ruž i bezbojno sjajilo preko. Tekstura mu je gusta, a ono što je meni još važno je to što nije ljepljiv. 


Pigmentiranos je odlična, boja na usnama se mrvicu, mrvicu razlikuje od one na usnama. Postojanost, nisam sigurna tačno koliko sati, ali neka 4h sigurno. Cijena mu je 8.80/90KM, nisam sigurna koliko tačno. Na kraju jedina mala zamjerka je aplikator koji je nekako plastičan i pomalo tvrd, ali opet kao takav omogućava jako precizno nanošenje pa ne znam koliko će ko to uzeti za manu
.

Što ste vi isprobale od Revelique kozmetike ? Podijelite sa mnom i ostalim čitateljkama vaše dojmove!
Kisses, byee :D

2 komentara:

  1. Joj kako super izgleda! Nisam neki ljubitelj ruževa ali ovaj bih probala!

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda predivno. Trebala bih nesto slicno da pronadjem :))

    xoxo

    OdgovoriIzbriši