ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Golden Rose Bronzing Powder !

Hej cure, kako ste mi ? Šest dana naizmjenične glavobolje i bola u stomaku je konačno prošlo xD Opet se mogu posvetiti postanju. Već danas počinjem sa pripremom nekih Back to School postova, ali vratimo se današnjoj temi. Golden Rose trobojni bronzer sam koristila skoro cijelo ljeto i evo konačno  pišem i recenziju. Ukoliko vam je potreban novi bronzer svakako predlažem da nastavite čitati.


Cijena: 7KM

Količina: 12g


Ambalaža: Čvrsta plastična kutijica  koja se dobro zatvara, i možete biti sigurne da vam se neće sam od sebe otvoriti u torbici. Uz njega dobijete i malu, okruglu spužvicu koja je jako loša, pa je možete samo baciti. Moja je čak bila i malo prljava.

Sastojci: Da ne bih sve pisala, ispod imate sliku. Jedino što me negativno iznenadilo i krivo mi je što nisam prije obraćala pažnju je to što sadrži aluminij.


Tekstura: Tekstura je više mat, sadrži tek male, sitne šljokice koje se na licu i ne primjete. Daje jako fin finiš, preplanuli izgled i djeluje sasvim prirodno na koži.

Pigmentiranost: Ne mogu reći odlična, ali vrlo dobra su riječi koje je najbolje opisuju :D


Postojanost: Ocjena 3.5 vam sve govori.

Dobre strane: Cijena i količina proizvoda koji dobijete. Također još jedan plus mu je i trobojnost, tako da ga možete koristiti i kada vam je koža malo tamnija ljeti, i kada je 'normalna'. Također je vrlo dobar i za konturiranje. Najtamnijom nijansom crtajte konture i blendajte. Rezultati su savršeni. Ima i zaštitni faktor 15, što mu dodatno ide u prilog.

Loše strane: Lako se briše, postojanost mu nije jača strana, ali opet sve to je donekle tolerantno ali aluminij kao sastojak, preko toga baš ne mogu preći. Što je najsmješnije tek sada sam vidjela, pišući recenziju :O


Jeste li vi isprobale ovaj bronzer/puder ? Koji je vaš omiljeni bronzer ?


ps. Lajkajte me i na facebook-u MissLilly's Beauty World i follow preko GFC ;)

Puno pozdrava imate moje dame :**

Nema komentara:

Objavi komentar