ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

July Favourites!

Ćaoo cure ! Sorry što mi je trebalo 7 dana za novi post, ali bila sam previše zauzeta a i kad bih došla doma previše umorna za bilo šta osim spavanje xD Iako ne radim često postove tipa ovog, jer volim ja isprobavati razne stvarčice, ali one na koje sam navikla ne volim mijenjati tako da više manje moji mjesečni favoriti su ugl isti. Ali kako dosad nisam ni jednom, (ili jesam jednom nekada davno xD ), radila post ovog tipa, danas sam odlučila.

Pa da krenemo od proizvoda za tijelo. RICA losion za tijelo me nije oduševio njegom koliko misrisom. Miriše predivno ali ne preintenzivno po breskvici. 
I NIVEA mlijeko za sunčanje koje nanosim gdje god krenem i kad god stignem, a nalazilo se i u mojoj torbici za plažu.



Sljedeći su proizvodi za lice i usne. Fini Balein piling je jedan od proizvoda koji mi je postao omiljeni baš prošlog mjeseca, a ne kanim ga mijenjati ni ovog :) Što se samog pilinga tiče, jako je fin i male plave tačkice koje u sebi sadrži nisu previše grube, a ipak ni previše nježne pa sasvim fino uklanjaju mrtve ćelije kože. Kako na pakiranju i piše koristim ga tri puta sedmično i veoma sam zadovoljna. Nakon upotrebe koža je meka i fina na dodir,a i neželjeni sjaj na licu je dosta manji.
Od proizvoda za usne tu su Gabrini Water Shine lipstick u nijansi 113. Predivna roza nijansa, zaista. I tu je još sjajilo, koje ste već sve sigurno isprobale, Essence  XXXL nudes lipgloss u nijansi 03 Nude Kiss.



Na očima i nisam nosila puno šminke, uglavnom su to bila ova dva sjenila i tuš.
Sjenila u nijansi 09 summer flirt su zapravo davno kupljena, ali sam ih neki dan pronašla netaknute xD

A boje koje su preovladavale na mojim noktima su: 32, 08 Ultimate Pink, 339.
(nazivi nijansi s lijeva na desno)


A šta je vas sve oduševilo u julu ? :D
byee

Broj komentara: 6:

  1. gdje si kupila Gabrini ruž? :) kakav je, isušuje li i koliko košta?

    OdgovoriIzbriši
  2. U Kiseljaku, na pijaci imaju radnje sa Gabrini, Golden Rose i sličnom kozmetikom, tu je kupljen. Cijena 3.5KM, a poprilično je dobar, maalčice isušuje usne, ali ispod nanesem labelo ili melem pa je i to riješeno, a pigmentacija je osrednja, nešto intenzivnija ako ga se nanese u većoj količini :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo i ja htjedoh da pitam za Gabrini Water Shine lipstick , izgleda sjajno !

    OdgovoriIzbriši
  4. Nivea mlijeko za sunčanje i rapsodi 339!! nači samo to sam koristila ovo ljeto. i to sam ja koristila onu niveu u bojama, za djecu :P
    Šta ću kad sam dijte u duši :P
    A ova boja laka za nokte je fenomenalna. Prava ljetna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni su se ti Gabrini/Rapsodi lakovi za nokte pokazali skroz ok i dosta ih imam.
    Svidja mi se tvoj blog,pratim te,i bic emi drago ako i ti pogledas moj blog,nova sam u blogosferi :-)
    http://snow81s.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da sam pogledala i jako mi se sviđa :D
      ps pratim i ja tebe xD
      :**

      Izbriši