subota, 12. svibnja 2012.

Nešto za uz jutarnju kaficu xD

Dobro jutro moje dame. Subota u jutro. Iza nas je još jedna radna sedmica a u susret nam dolazi nova. No, koga briga za to. Tek je subota. ugodno se zavalite i počastite sebe nečim sa slika ispod. U nastavku posta očekuju vas neke stvarčice sa moje wish liste, nešto što me inspirira u zadnje vrijeme i nešto uz što sam i ja uživala pijuckajući kaficu.




Mislim da vam ova slika govori najviše :)






 Je l' zna neka o kojoj je paletici riječ? Predivna mi je *_____*

 Koja predivna kombinacija. Slažete li se ?




Prvi su na mojoj wish listi :D

Jedna od meni dražih kombinacija boja. Sviđs li se vama ?

Make up uradci koji mi se dopadaju i koji su me inspirirali za neke moje look-ove  :))




Ova nijansa ruža mi je definitivno najljepša. Neću se smiriti dok ne pronađem jednu takvu xd




Tašna kojom u posljednje vrijeme postajem opsjednuta. Savršenstvo !


 Zar je potrebno išta reći ? Slika govori za sebe :)


Dvije fraze koje su mi se posebno svidjele :D


I na kraju, ali zato ništa manje važna stvar je:

No, prije kraja, zaplešimo malo uz:
byee :**

Nema komentara:

Objavi komentar