nedjelja, 13. svibnja 2012.

L'oreal Volume Million Lashes maskara


Bok curke! Kako ste provele vikend ? Moj je protekao skroz OK ukoliko zanemarimo malu poplavu u kupatilu, ali ništa strašno. Subotnji izlazak je sve popravio :) Ne znam šta više da kažem u uvodu osim da vam danas donosim recenziju L'orealove Volume Million Lashes maskare i duo sjenila koje sam dobila uz nju. Očigledno mi ne ide pisanje dugačkih uvoda, stoga se bacam na posao.

Kako sam već rekla maskaru sam kupila u setu sa duo sjenilom koji me koštao 25,70KM a mislim i da je cijena same maskare tu negdje. Maskara dolazi u pakovanju od 9ml sa ekstra velikom četkicom koja je btw gumena, ali ne grebe uopšte prilikom nanošenja. U početku nakon prva dva tri nanošenja mislila sam da sam samo bacila novce i da je maskara potpuni promašaj. Nije mi se ni malo sviđao efekat koji dobijem, pomalo slijepljene trepavice, nešto kao doll lashes. Međutim nakon još par nanošenja rezultati su bili sve bolji i bolji. S njom možete postići i taj doll lashes izgled ali i lijepo razdvojiti trepaviceTrebalo mi je malo vremena da se naviknem i naučim rukovati novom četkicom. Prilikom nanošenja nema grudvica, niti se nakon nekog vremena trusi. Meni bez problema izdrži i cijeli dan na +30 (Da, bilo je toliko toplo!) a da se ne razmazuje. Ono što je još kod ove maskare naglašeno, a i sve ostale maskare imaju, samo niko na to ne obraća pažnju, jeste taj odstranjivač viška proizvoda. Znate da mislim na ono suženje pri vrhu bočice ;) No to nije ništa spektakularno, i po meni vrijedno pomena. 










*ne zamjerite na neurednim obrvama i sl. Slike su slikane oko 06:30h ujutro.


Na slikama dolje, možete vidjeti usporedbu četkica kod ove maskare i meni najdražih Maybellineovih Colossal 100% Black i Falsies Black drama. I još nešto što je mene malko začudilo je količina maskare, iako je bočica Lorealove maskare poprilično velika, ima samo 9 ml dok Colossal ima 10,7ml. S lijeva na desno ide četkica od Colossal 100% Black, L'oreal i Black Drama na kraju.



Da izvedemo zaključak, maskara je veoma dobra, skoro odlična, i svakako vam je preporučujem ako ste spremne izdvojiti nešto više novca na maskaru. Moja ocjena je 4.5/5. Dajem 4.5 zbog cijene, a inače postojanost i sve ostalo je za 5.


Što se tiče sjenila koje sam dobila uz maskaru, ono je u nijansi 306 Cobalt Lift. Riječ je o duo sjenilu sa jednom kobaltno plavom bojom i jednom onako nešto između zlatne i boje šampanjca. Meni je postala jedna od najdražih nijansi sjenila i koristim je skoro svaki dan, najčešće samu. Što se tiče pigmentacije sjenila, razočarala sam se po tom pitanju moram priznati. Bez baze su sjenila kao i ona obična, jeftinija, no s bazom je već druga priča. Još jedna mala zamjerka na sjenilo je ta što je bogdu pretvrdo. I na kraju par informacija o ambalaži sjenila, onako čisto informativno, ako vas zanima. Ambalaža je napravljena od nešto čvršće plastike nego kod ostalih sjenila (Maybellineovih, Essence i Catrice), čvsto se zatvara ali ipak i lako otvara(xD). Uz njega dolazi i mali spužvasti aplikator, klasika. Količina sjenila na ambalaži nije navedena. I na kraju slike i swatchevi sjenila :)
Ovako i izgleda to svjetlije sjenilo. Skroz lagani sjaj na kapcima, što se meni jako sviđa. Na slici su sjenila sa prethodno nanešenom bazom i boje su vjerne.


Nadam se da vam je ova recenzija bila od koristi. Ukoliko sam nešto propustila, molim vas naglasite u komentaru, jer mi je u cilju pisati što kompletnije recenzije. Svi predlozi i sugestije su dobro došli. :))

Byee :**

2 komentara:

  1. Što se tiće maskare, definitivno ju pikiram već dulje vremena, ali cijena je upravo to što me tjera da kupim jeftiniju verziju!
    Što se tiće sjenila, imam ih iste na tisuće pa ću ih preskočiti :D
    Super recenzije! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I mene je cijena dugo odbijala od ove maskare, ali kad mama plaća xD onda je ok :)
    Hvala ti puno :** <3

    OdgovoriIzbriši