četvrtak, 26. travnja 2012.

Pariiis :)

Tačnije, pariška manikura :D Ona se može koristiti i na kraćim i na dužim noktima, no u mojoj verziji su kraći nokti u pitanju. Nadam se da će vam se svidjeti. Ono što će vam trebati za ovu manikuru je:
-crni i bijeli lak, ali vi možete koristiti i kombinaciju npr. rozi i bijeli, mislim da bi i to bilo super :)
-šljokičasti lak
-bezbojni lak
-crveni šljokičasti tip painter lak
-crna olovka za pisanje po CD-u
-i po želji, naravno, bazni lak


Prvo sam nanijela Essenceov lak protiv pucanja i listanja noktiju, njega uvijek koristim kao bazni lak.



Zatim sam nalakirala ostale nokte kao što možete vidjeti na slici. A onda sam na nokte nalakirane crnim lakom nanijela dva sloja šljokičastog laka.


Kad se sve to fino osušilo, krenula sam na iscrtavanje noktiju nalakiranih bijelim lakom. Za iscrtavanje nisam korsitila lak, već olovku za CD jer je puno preciznija. Nakon što sam napisala Paris crvenim šljokičastim tipa painterom sam na 'i' dodala malo srce :)



Na prstenjaku sam iscrtala nešto kao Eiffelov toranj i dodala još par srca kao što vidite na slikama :)

 I to je to. Sada samo sačekajte neko vrijeme da se olovka za CD dobro osuši kako vam se ne bi razmazala kad budete nanosile bezbojni lak preko. Male nepravilnosti obrišite štapićem ili vatom.

Iskreno se nadam da vam se svidjela manikura i da će te ju koristiti. Do nekog novog postića, byee :D



Nema komentara:

Objavi komentar