petak, 22. lipnja 2012.

Mrvica ljepote Travnika

Bok curee, kako ste vi ovih vrelih dana ? Ubijate li dosadu posjetom bazenima ? Ja da :) Pored toga, proteklih par dana sam bila zauzeta proučavanjem knjige o šivanju za početnikem, ako se sjećate prošlog posta i moje želje da naučim šivati. Paa, mogu vam reći samo da sam sašila svoju prvu haljinu. No, o tome ću u nekom narednom postu. Da se vratim današnjoj temi posta, mojoj ko zna kojoj posjeti Travnika, ovaj put u okviru školskog izleta. Nadam se da je većina vas, bar jednom posjetila ovaj grad, no za one koji nisu, ja donosim par sličica Travničke ljepote :D Uživajte!

Par sličica travničke kule :D



Penjanje do velike jame (duboka 45m) gdje su osuđenici na smrt bivali bačeni :$

Kula sama po sebi i ne plijeni toliko ljepotom koliko pogledom koji pruža na grad.









Jedna od devetnaest travničkih džamija :D



Rodna kuća Ive Andrića :D




 A nedaleko od Travnika, u Rostovu tačnije, nalazi se i jedno predivno etno selo :D


 Kućice-apartmani :)



Pa, ukoliko tražite neko lijepo mjesto za izlet ili slično, svakako posjetite Travnik :)
Toliko za ovaj put drage moje :D
byee

P.S. Pozz za mog vjernog čitaoca, Amara :**

Nema komentara:

Objavi komentar