ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

December in photos :D

Joj,joj,joj znam da je sad poprilično kasno, ali ipak vam moram poželjeti Sretnu Novu godinu. Nadam se da ste se odlično provele, da se sjećate najluđe noći :P i da uživate i odmarate kao i ja. Također svim pravoslavcima želim Sretan Božić. Uglavnom, ne najmjeravam vas puno tušiti sa kilometarskim tekstom, slike će reći sve same za sebe :P Shopping, kozmetika, nakit, odjeća, sve je tu, kao i make-up koji sam nosila u 'najluđoj noći'.


* i moram samo dodati da su boje poprilično isprane zbog blica i lošeg osvjetljenja.
























Čitamo se do sljedećeg puta :D
:**

Broj komentara: 11:

  1. Plavi kaputic i oba dzempera su mi divnii, xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG, kaput je savršen <3 Sviđa mi se look sa početka, a meni je ovaj MF puder nažalost bio loš :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Girly, a što se tiče pudera, isti slučaj ima moja prijateljica, ona ne može ni sat vremena izdržati s njim na licu, kaže da je svrbi lice :freak: A meni opet baš odgovara :D

      Izbriši
  3. Odlicne fotkice!
    I meni se svidja kaput!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se trudim izvući maksimum od onog svog 'čuda' zvanog aparat :D
      Baš mi je drago da ti se sviđa kaput :))
      :**

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala puno :D
      P.S Veeeeliki lajk za tvoj blog :**

      Izbriši
  5. Mila, hvala ti na komentaru podrske, mnogo mi znaci kada znam da su blogeri uz mene.

    xx.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema potrebe da se zahvaljuješ. Mi blogeri i trebamo da se držimo zajedno, jer ne zna se ko od nas sutra može biti u istoj takvoj situaciji, na meti pačenika -.- :D
      :**

      Izbriši